مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-04-21سياسي

صحنه های روزه خواری علنی و بدحجابی در شأن شهرستان آستارا نیست


امام جمعه آستارا با تأکید لزوم فعالیت های فرهنگی و عقیدتی در این شهرستان مرزی، گفت: صحنه های روزه خواری علنی و بدحجابی در شأن شهرستان آستارا نیست.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری آستارا با اشاره به اینکه گاهی صحنه هایی از روزه خواری علنی را در شهر شاهد هستیم و این شایسته یک شهر مرزی نیست، تصریح کرد: مسئولان در جامعه حضور داشته باشند حضور و بازدید مسئولان از بازار و اماکن عمومی برای مقابله با روزه خواری، بازدارنده است و در روزه خواران ایجاد شرم و حیا می کند.

وی افزود: بدحجابی و سگ گردانی را نیز نباید شاهد باشیم و بهتر است برای مقابله با این مشکلات، کارها و برنامه های فرهنگی و تبلیغی افزایش یابد.

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: با توجه به اینکه شهرستان آستارا یک شهر مرزی است نصب بنرها و بیلبوردهای حاوی پیام های فرهنگی و عقیدتی در نقاط مختلف شهر امری ضروری است.

وی از مسئولان خواست، از فرصت مرزی شهرستان برای انتقال پیام های فرهنگی و صلح و دوستی به مسافران و گردشگران استفاده کنند.

امام جمعه آستارا ایجاد فضاهای فرهنگی و معنوی لازم برای رانندگان خارجی را ضروری دانست و افزود: متأسفانه بسترهای لازم برای این امر فراهم نیست اما تأمین این ملزومات باید در برنامه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحنه های روزه خواری علنی و بدحجابی در شأن شهرستان آستارا نیست

صحنه های روزه خواری علنی و بدحجابی در شأن شهرستان آستارا نیست