مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-04-21اقتصادي

جریمه 91 نانوایی متخلف در گچساران/ مردم رضایتی از نانوایی ها ندارند


با نانوایی های متخلف به صورت قانونی برخورد و پروانه آنها باطل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران لیلا عطازاده در جلسه اضطراری نان و آرد این شهرستان اظهار کرد: نظارت بر فعالیت نانوایی ها از طرف بازرسان جهاد کشاورزی با پشتکار بسیار انجام شده و با متخلفین به صورت قانونی برخورد می شود.

وی بیان کرد: تعطیلی نانوایی ها طبق برنامه هر ساله در ماه رمضان با تایید اتحادیه صنفی نانوایی بوده وبرای تعطیلی غیر از برنامه باید با جهاد کشاورزی هماهنگی های لازم انجام شود تا از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی های لازم صورت گیرد.

 مدیر جهاد کشاورزی گچساران با اشاره به اینکه نانوایی ها اطلاعاتی اعم از تعطیلی واحد صنفی خود در روز های هفته، قیمت نان، وزن چانه را در یک بنر طراحی و در محل کار خود در دید عموم قرار دهند،تصریح کرد: بعضی از نانوایی ها مراجعه کنندگان بیشتری نسبت به دیگر واحدهای صنفی خود دارند ولی سهمیه آرد آنها کم بوده و بالعکس عده ای که مراجعین کمتری دارند سهمیه آرد آنها زیاد است که باید در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.

عطازاده عنوان کرد: برخی از مجتمع نان ها در گچساران به دلیل اضافه کردن کنجد به نان بربری این محصول را گران تر از قیمت مصوب به مردم ارائه می کنند که این خود تخلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 91 نانوایی متخلف در گچساران/ مردم رضایتی از نانوایی ها ندارند

جریمه 91 نانوایی متخلف در گچساران/ مردم رضایتی از نانوایی ها ندارند