مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 18:222022-04-21سياسي

فرمانده نیروی دریایی ارتش: نسبت به اصل شیطان نگرانیم


شیطان بزرگ است که تهدید اصلی مردم ما و مردم منطقه و دشمن بشریت است.

متاسفانه برخی کشورها سرشان کلاه رفت که در دوره گذشته با تبلیغاتی که در حوزه رسانه توسط همین شیطان بزرگ شد یک واژه ای به نام ایران هراسی در منطقه تعریف کردند که حاکمان برخی کشورها گول این واژه را خوردند.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به واسطه اقتدار و حضور ناوگان ما در آب های آزاد و رصدهای مداوم، هیچگونه مشکلی نداشتیم و هیچ کشوری جرات نزدیک شدن به آب های سرزمین ما را نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفتگو با شبکه العالم، پیرامون آخرین تحولات و دستاوردهای دفاعی کشور درباره توانمندی های جمهوری اسلامی ایران گفت: هندسه قدرت در دنیا در حال تغییر است، بحث ژئوپلوتیک در دنیا دچار تغییراتی شده و بازیگران در حال فعالیت خودشان هستند از همین رو ما با توجه به توانمندی خود هر زمان که فرمانده معظم کل قوا فرمانی به ما ابلاغ کنند ما این امکان را داریم در تمام محیط های آبی دنیا حضور موثر داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر این نکته که با داشته های خود واژه ما می توانیم را تعریف، تفسیر و به اجرا رساندیم، تصریح کرد: محدودیتی برای خود قائل نیستیم و با رعایت چارچوب های بین المللی به به انجام ماموریت های خود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: نسبت به اصل شیطان نگرانیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش: نسبت به اصل شیطان نگرانیم