مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 20:372022-04-21بين الملل

فیصل مقداد: توطئه آمریکا و غرب برای نابودی مسئله فلسطین است


وزیر امور خارجه سوریه گفت که آمریکا و کشورهای غربی در حال توطئه هستند تا مسئله فلسطین و حقوق غیر قابل تصرف مردم این کشور به ویژه حق بازگشت را از بین ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه بعد از ظهر امروز میزبان فیلیپ لازارینی مدیر آژانس امدادرسانی و کاریابی پناهجویان فلسطینی (اونروا) بود.

مقداد در این دیدار تأکید کرد که سوریه همچنان به حمایت از ملت فلسطین به ویژه آوارگان این کشور متعهد است تا با وجود فشارهای زیادی که رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن به ویژه آمریکا به این مردم اعمال می کنند، از مشکلات آنان کاسته شود.

  وی با بیان اینکه کشورهای غربی همچنان در حال توطئه هستند تا مسئله فلسطین و حقوق غیر قابل تصرف مردم این کشور به ویژه حق بازگشت را از بین ببرند، خاطر نشان کرد، سوریه با نگرانی رخدادهای خطرناک شهر قدس اشغالی را دنبال می کند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از مقداد گزارش داد، این رخدادها، معلول جنایاتی و تجاوزات آشکار و سازمان یافته علیه نمازگراران است که نظامیان صهیونیست از آغاز ماه مبارک رمضان در حرم قدسی مرتکب می شود.

وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه این جنایات در سایه حمایتهای نامحدود آمریکا از اقدامات رژیم صهیونیستی و سکوت جامعه بین الملل انجام می شود، گفت که سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیصل مقداد: توطئه آمریکا و غرب برای نابودی مسئله فلسطین است

فیصل مقداد: توطئه آمریکا و غرب برای نابودی مسئله فلسطین است