مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 21:522022-04-21سياسي

آخوند رهبر: صهیونیست یک حزب تندرو بدون ریشه قرآنی است


صهیونیست هیچ ریشه نداشته و قرآن آن را رد کرده و یک حزب تندرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آخوند عبدالرزاق رهبر امروز در افطاری مقاومت و وحدت در شهرستان آق قلا ااظهار کرد: تبلیغ جاهلیت تبلیغ انحرافات و داعش بوده و باید علما و روحانیون ما به سلاح علم و دانش روز مجهز شوند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید چه برادران شیعه و چه برادران سنی علما و روحانیون که حقیقت عرفان و دین را آموخته و در کنار آن به علم و دانش روز مجهز باشند، تربیت کنند.

امام جمعه اهل سنت آق قلا خاطرنشان کرد: وظیفه علمای تحصیل کرده و دانش آموختگان ما این است که حقیقت دین و جامعه را برای نسل جوان تبیین کنند.

* هاشمی: ایران اسلامی به قدرت رهبری حکیم و دانا مجهز است سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا نیز در این مراسم گفت: اگر امروز کشور ایران اسلامی در کنار بحبوحه کشورهای اطراف و همسایه با کمال آرامش و امنیت زندگی می کند به خاطر وجود رهبر حکیم و دانا است.

سلیمان هاشمی اظهار کرد: کشور ما اگر قدرت رهبری حکیمانه نداشت قطعا سرنوشت ما نیز به مانند کشورهای اوکراین، افغانستان و دیگر کشورها بود.

وی تصریح کرد: تا زمانی که اقوام مختلف با مذاهب گوناگون زیر پرچم رهبری و ولایت با وحدت، همدلی و هم افزایی در کنار هم زندگی کرده و پیرو ولی فقیه شان هستند دشمن نخواهد توانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخوند رهبر: صهیونیست یک حزب تندرو بدون ریشه قرآنی است

آخوند رهبر: صهیونیست یک حزب تندرو بدون ریشه قرآنی است