مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 22:322022-04-21حوادث

دستبرد سارقان مسلح به یک طلافروشی در قم


سارقان در قم به یک طلافروشی دستبرد زدند و باوجود تلاش پلیس، موفق به فرار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم در این باره گفت: سارقان طلافروشی در قم دو نفر بودند که با سلاح کمری وارد طلافروشی شدند و در کمتر از 30 دقیقه از طلافروشی خارج و بلافاصله با یک خودروی پژو متواری شدند.

حسین امیری با اشاره به جزییات این حادثه، افزود: این دو سارق با سلاح گرم وارد یک واحد طلافروشی در خیابان شهید بهشتی قم شدند و پس از تهدید مالک طلافروشی اقدام به سرقت طلاهای موجود داخل ویترین مغازه کردند.

گزارش ایرنا حاکی است که سارقان بلافاصله با یک دستگاه خودروی پژو 405 که صبح دیروز به سرقت رفته بود، از محل متواری و باوجود اقدام به موقع پلیس، موفق به فرار شدند.

توضیح فرمانده انتظامی قم فرمانده انتظامی شهرستان قم از غفلت طلافروش هنگام چیدمان و نصب نکردن تجهیزات ایمنی لازم به عنوان علت و انگیزه اصلی سارقان فرصت طلب در سرقت از این طلافروشی یاد کرد.

سرهنگ امیر مختاری افزود: ساعت 11 و 30 دیروز دو سارق فرصت طلب با استفاده ازغفلت فروشنده هنگام چیدن ویترین طلافروشی وارد مغازه شدند و با تهدید، اقدام به سرقت طلاهای ویترین طلافروشی کردند و در نهایت با یک دستگاه خودروی سرقتی متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبرد سارقان مسلح به یک طلافروشی در قم

دستبرد سارقان مسلح به یک طلافروشی در قم