مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-04-22سياسي

نیازهای دختران در مباحث فرهنگی بررسی شود


معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: لازم است نیازها و ایده های دختران در مباحث فرهنگی، هویتی و اجتماعی؛ به ویژه برای مقابله با آسیب های اجتماعی موجود بررسی شود.

- ، انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از برگزاری این معاونت با مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان خبر داد و افزود: مجمع تشکل های جوانان می تواند به عنوان بازوی اجرایی معاونت در برنامه های محلی و منطقه ای و حتی برنامه های ملی و سراسری عمل کند.

وی تصریح کرد: همچنین از پیشنهاد سازمان های مردم نهاد برای مشارکت در کارگروه ها و شوراهای معاونت و بهره مندی از نظرات جوانان استقبال می کنیم؛ چرا که منجر به فنی تر و پربارتر شدن طرح ها و سیاست گذاری های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خواهد شد.

خزعلی به نقش سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان اشاره و اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهم که در برنامه ریزی ها همواره مورد توجه دولت مردمی است، رعایت عدالت در فراهم کردن امکانات در سطح کشور است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تاکید کرد: به نظر می رسد از مهمترین ظرفیت ها که باید موردتوجه و بهره مندی قرار گیرد، جوانان فعال و دغدغه مند سراسر کشور است.

وی ادامه داد: بنابر این پیشنهاد می شود تعداد سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان در هر استان افزایش یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای دختران در مباحث فرهنگی بررسی شود

نیازهای دختران در مباحث فرهنگی بررسی شود