مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-04-22سياسي

پیکر پاک شهید عزت الله پات میهمان باغملک می شود/ پایان فراق 34 ساله شیرمرد جوان


پیکر پاک و مطهر شهید عزت الله پات در شب شهادت حضرت امیرالمومنین مولاعلی(ع) از معراج شهدای اهواز به زادگاهش شهرستان باغملک منتقل می شود.

- سید اسلام موسوی فرمانده سپاه باغملک در گفت وگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار کرد: پیکر پاک و مطهر شهید عزت الله پات از شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان باغملک پس از 34 سال شناسایی شد و به وطن بازگشت.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پیکر مطهر شهید عزت الله پات در شب شهادت حضرت امیرالمومنین مولاعلی(ع) از معراج شهدای اهواز به زادگاهش انتقال خواهد یافت و میهمان همشهریانش در شهرستان باغملک می شود.

فرمانده سپاه باغملک یادآور شد: آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید عزت الله پات روز جمعه دوم اردیبهشت ماه ساعت 18 از ورودی شهر جنب پارک تلاش در بلوار امام رضا(ع) برگزار می شود و مردم باغملک پس از 34 سال فرزند رشید خود را در آغوش می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده که آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر رزمنده دلیر شهید عزت الله پات با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان باغملک برگزار شود.

موسوی عنوان کرد: پس از برگزاری آیین استقبال، پیکر پاک و مطهر شهید عزت الله پات به شهر باغملک منتقل خواهد شد و خانواده معظم شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پاک شهید عزت الله پات میهمان باغملک می شود/ پایان فراق 34 ساله شیرمرد جوان

پیکر پاک شهید عزت الله پات میهمان باغملک می شود/ پایان فراق 34 ساله شیرمرد جوان