مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-04-22سياسي

دیدار نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه کردستان با خانواده شهدای روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلاموالمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه استان، حجت الاسلام علی جعفرنژاد مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس و حجت الاسلام سعید عسکری با خانواده شهیدان ماموستا برهان عالی، ملاعلی جلالی زاده و ماموستا علی بیاره ای دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان، عرض سلام و پیگیری مشکلات خانواده های شاهد را هدف این دیدارها عنوان کرد.

حجت الاسلام پورذهبی جایگاه شهدا و خانواده های معزز آن را بسیار والا توصیف کرد و پیگیری مشکلات خانواده های شهدا را وظیفه خود و مسوولان عنوان کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز گفت: عزت، اقتدار، پیشرفت و سربلندی کنونی ملت ایران مرهون جانفشانی ها و رشادت های شهدا و ایثارگران است.

سردار حسینی اضافه کرد: خانواده های شهدا سند افتخار ملت ایران هستند و وظیفه همگانی ملت ایران توجه به خانواده معظم شهدا است.

به گفته وی، خانواده معظم شهدا از بهترین و عزیزترین سرمایه خود گذشتند و پدران و فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت به سر ببریم.

وی بیان کرد: خدمت به خانواده شهدا را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به آنها خدمتی را ارائه می کند، قطعا در پیشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه کردستان با خانواده شهدای روحانی

دیدار نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه کردستان با خانواده شهدای روحانی