مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-04-22سياسي

سپاه پاسداران در خط مقدم سازندگی و خدمات رسانی جهادی عمل کرده است


سپاه پاسداران در خط مقدم سازندگی و خدمات رسانی جهادی عمل کرده است.

- ، سردار محمد عبدالله پور در پیامی فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و تأکید کرد: سپاه پاسداران در خط مقدم سازندگی و خدمات رسانی جهادی عمل کرده است.

در متن پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1358، یادآور تدبیر حکیمانه بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم الشان (ره) و حماسه هایی است که این نهاد متعهد، مردمی و برخاسته از بطن ملت رشید ایران از بدو تأسیس تاکنون رقم زده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شجره طیبه همواره در خط مقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات رسانی جهادی و عالمانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری و رسانه ای نظام سلطه و حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی از یک سو و موفقیت های چشمگیر در گسترش، تعمیق و تحکیم فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک منطقه ای و بین المللی نقش بسیار مهمی دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نخستین و اساسی ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص و حفظ روحیه انقلابی توانست در طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران در خط مقدم سازندگی و خدمات رسانی جهادی عمل کرده است

سپاه پاسداران در خط مقدم سازندگی و خدمات رسانی جهادی عمل کرده است