مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-04-22بين الملل

نباید هیچ غیرمسلمانی وارد مسجدالاقصی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی به رغم حملات و تجاوزات علیه ساکنان قدس، - خطیب مسجد الاقصی گفت: 5 روز سیاه به پایان رسید و به یاری خداوند اعتکاف در مسجد الاقصی را آغاز خواهیم کرد و در 10 روز پایانی ماه مبارک رمضان، هیچ غیرمسلمانی نباید وارد این مسجد مبارک شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی به رغم حملات و تجاوزات علیه ساکنان قدس، در پیشبرد و اجرای طرح های خود ناکام ماند و نتوانست خواسته های گروهک های تندرو در رابطه با قربانی کردن در مسجد الاقصی را برآورده کند.

بر اساس این گزارش، شیخ عکرمه صبری اظهار داشت که 5 روز سیاه به پایان رسید و به یاری خداوند اعتکاف در مسجد الاقصی را آغاز خواهیم کرد و در 10 روز پایانی ماه مبارک رمضان، هیچ غیرمسلمانی نباید وارد این مسجد مبارک شود.

شیخ صبری با اشاره به اینکه هیچ کدام از شهرک نشینان به تنهایی و بدون همراهی نیرو های امنیتی جرأت تعرض به مسجد الاقصی را ندارند، تصریح کرد که باید مراقب نیرنگ و توطئه های اشغالگران باشیم.

این درحالی است که در ادامه تحولات اراضی اشغالی، روز گذشته وزارت اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که در 5 روز اخیر، در مجموع 3670 شهرک نشین اشغالگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید هیچ غیرمسلمانی وارد مسجدالاقصی شود

نباید هیچ غیرمسلمانی وارد مسجدالاقصی شود