مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-04-22سياسي

طرح جمع آوری فاضلاب شهری پیشوا هر چه زودتر تکمیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا به همراه جعفری معاون سیاسی انتظامی ،میرزایی معاون امور عمرانی فرمانداری، حسن هداوند بخشدار مرکزی، شهردار، مدیر آبفا و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا از تصفیه خانه فاضلاب  این شهرستان بازدید کردند.

 ابراهیم تاجیک نوری با بازدید از بخش های مختلف تصفیه خانه و بیان مزایایی که این تصفیه خانه برای شهرستان پیشوا ایفا خواهد کرد، این ظرفیت را فرصت خوبی برای استفاده از پساب فاضلاب در امور غیرشرب دانست و بر استفاده از این ظرفیت مهم تاکید کرد .

وی با بیان اینکه پیشوا نیز با مشکل کم آبی مواجه است و باید اقدامات پیشگیرانه از بحران به این منظور اجرایی شود ادامه داد: با توجه به شرایط کم آبی، تصفیه پساب به منظور بازچرخانی آن در مصارف صنعتی و کشاورزی می تواند موجب تامین آب پایدار و کاهش برداشت از سفره های آب زیرزمینی شود.

 فرماندار پیشوا در این بازدید تکمیل و راه اندازی سیستم فاضلاب شهری را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: لازم است با اطلاع رسانی و تشویق شهروندان، زمینه استقبال بیشتر مردم برای خرید انشعاب فاضلاب فراهم تا طرح جمع آوری فاضلاب شهر پیشوا هر چه سریع تر تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمع آوری فاضلاب شهری پیشوا هر چه زودتر تکمیل شود

طرح جمع آوری فاضلاب شهری پیشوا هر چه زودتر تکمیل شود