مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-04-22سياسي

طرح جمع آوری فاضلاب شهری پیشوا هر چه زودتر تکمیل شود


فرماندار شهرستان پیشوا با تبیین شرایط آبی این شهرستان بر لزوم تکمیل طرح جمع آوری فاضلاب شهری با هدف تصفیه پساب به منظور بازچرخانی آن در مصارف صنعتی و کشاورزی با هدف تامین آب پایدار این بخش ها و کاهش برداشت از سفره های آب زیرزمینی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا به همراه جعفری معاون سیاسی انتظامی ،میرزایی معاون امور عمرانی فرمانداری، حسن هداوند بخشدار مرکزی، شهردار، مدیر آبفا و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا از تصفیه خانه فاضلاب  این شهرستان بازدید کردند.

 ابراهیم تاجیک نوری با بازدید از بخش های مختلف تصفیه خانه و بیان مزایایی که این تصفیه خانه برای شهرستان پیشوا ایفا خواهد کرد، این ظرفیت را فرصت خوبی برای استفاده از پساب فاضلاب در امور غیرشرب دانست و بر استفاده از این ظرفیت مهم تاکید کرد .

وی با بیان اینکه پیشوا نیز با مشکل کم آبی مواجه است و باید اقدامات پیشگیرانه از بحران به این منظور اجرایی شود ادامه داد: با توجه به شرایط کم آبی، تصفیه پساب به منظور بازچرخانی آن در مصارف صنعتی و کشاورزی می تواند موجب تامین آب پایدار و کاهش برداشت از سفره های آب زیرزمینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمع آوری فاضلاب شهری پیشوا هر چه زودتر تکمیل شود

طرح جمع آوری فاضلاب شهری پیشوا هر چه زودتر تکمیل شود