مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-04-22سياسي

نام سپاه برای کمک به عزت روزافزون جمهوری اسلامی تا ابد خواهد درخشید


سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با صدور بیانیه ای دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با صدور بیانیه ای دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

در ابتدای این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران هنگامی تولد یافت که انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها و شرارت های داخلی گروهک ها روبه رو بود در این زمان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در سایه اتخاذ تدابیر الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در دوم اردیبهشت ماه سال 1357 تاسیس شد تا بتواند با مجاهدت فراوان فلسفه وجودی خود را در پاسداری از انقلاب اسلامی، دستاورد ها و ارزش های آن معنا کند.

در ادامه آورده شده است: مقابله با دسیسه های دشمنان و خطراتی که انقلاب نوپای ملت ایران را تهدید می کرد برای نهادی تازه تاسیس که هنوز آمادگی دفاعی لازم را به دست نیاورده بود، بدون یاری الهی، و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، روحیه شهادت طلبی پاسداران و برخورداری از حمایت ملت ممکن نبود.

در طول گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی نثار هزاران شهید گلگون کفن، مجاهدت جانبازان و ایثارگران در مصاف با دشمنان قسم خورده ی انقلاب و میهن اسلامی بود که نهال انقلاب را به درختی تنومند تبدیل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام سپاه برای کمک به عزت روزافزون جمهوری اسلامی تا ابد خواهد درخشید

نام سپاه برای کمک به عزت روزافزون جمهوری اسلامی تا ابد خواهد درخشید