مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-04-22سياسي

آیت الله اعرافی: عاملان فاجعه افغانستان شناسایی و مجازات شوند


مدیر حوزه های علمیه طی بیانیه ای جنایت هولناک در مزار شریف افغانستان را محکوم و بر شناسایی و مجازات عاملان آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علی رضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه طی بیانیه ای جنایت هولناک در مزار شریف افغانستان را محکوم و بر شناسایی و مجازات عاملان آن تاکید کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جنایت هولناک و فاجعه جانگداز و تأسف باری که به شهادت و جراحت جمع کثیری از مردم مظلوم، مسلمانان، شیعیان و نمازگزاران مسجد سه دکان در مزار شریف افغانستان انجامید بدون شک مایه خشم علمای عظام، حوزه های علمیه، مسلمانان جهان و آزادگان گردیده است.

اقدامی تروریستی که وقوع آن از سوی دواعش و گروه های تکفیری در آستانه لیالی قدر و در ماه مبارک رمضان، نشان از عمق کینه و نفرت ایشان از اصل اسلام و عزت مسلمانان و نهایت سبعیت و درنده خویی آنها دارد.

بدون شک دفاع و صیانت از جان و مال و نوامیس مردم عزیز افغانستان مسئولیت مهمی است که نهادهای متولی و مدعی آن کشور باید به دقت و حساسیت آن را پی گیری کنند و این مهم جز با دولتی فراگیر و همراه با مشارکت مدنی آن ملت سربلند و برآمده از عزمی ملی محقق نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: عاملان فاجعه افغانستان شناسایی و مجازات شوند

آیت الله اعرافی: عاملان فاجعه افغانستان شناسایی و مجازات شوند