مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-04-22سياسي

آِیت الله خاتمی: مسئولان تدبیر مؤثرتری برای درد جانکاه گرانی پیدا کنند


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه گرانی قیمت ها درد جانکاه مقام معظم رهبری است و در پیام سال نو با تلخی از آن یاد کردند، گفت: رییس جمهور هم این درد جانکاه را دارند و مسئولین در تلاش برای رفع آن هستند ولی باید تدابیر موثرتری برای رفع این مشکل بیابند تا مردم آرامش پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه امروز(دوم اردیبهشت) تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: الگوی بندگی ذات مقدس ربوبی، امیرالمومنین(ع) و کانون فضائل است و مولا علی(ع) با تمام وجود خداوند را باور دارد و به عشق به خداوند دارد و ایمان با جان(ع) علی عجین شده است.

وی افزود: مولا علی امام همه عرصه های جهادی اعم از جنگ نظامی و هم جهاد با نفس است و 25سال سکوت ایشان عرصه فداکاری بزرگ ایشان است و اگر بخواهیم این نظام و انقلاب با شتاب به راهش ادامه دهد، نیازمند این ایمان داریم و می توانیم در مسیر مولا حرکت کنیم و همانند حاج قاسم ها سربازان وفادار علی(ع) بشویم.

خاتمی در خطبه دوم این نماز جمعه با بیان اینکه گرانی قیمت ها و افزایش افسارگسیخته قیمت ها درد جانکاه مقام معظم رهبری است و در پیام سال نو با تلخی از آن یاد کردند، گفت: رییس جمهور هم این درد جانکاه را دارند و مسئولین در تلاش برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آِیت الله خاتمی: مسئولان تدبیر مؤثرتری برای درد جانکاه گرانی پیدا کنند

آِیت الله خاتمی: مسئولان تدبیر مؤثرتری برای درد جانکاه گرانی پیدا کنند