مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-04-22حوادث

کشف 269 مرکز غیرمجاز استخراج بیت کوین


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از کشف 269 مرکز غیرمجاز استخراج بیت کوین در اردبیل خبر داد.

- ، حسین قدیمی ظهر جمعه در حاشیه کشف مرکز غیرمجاز رمز ارز در اردبیل به خبرنگاران اظهار کرد: تا به امروز از 269 مرکز غیرمجاز استخراج بیت کوین کشف شده در استان اردبیل تعداد 2 هزار و 549 دستگاه استخراج بیت کوین کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه تمامی متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: علاوه بر توقیف و ضبط دستگاه های استخراج ارز دیجیتال و جریمه استفاده کنندگان غیرمجاز توسط تعزیرات حکومتی، متهمان در مجموع محکوم به پرداخت 35 میلیارد ریال خسارت وارده به شرکت توزیع نیروی برق استان شدند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: تاکنون در استان اردبیل هیچ مجوز قانونی برای استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال صادر نشده است و زمانی برای متقاضیان استخراج رمز ارز دیجیتال مجوزی از سوی شرکت برق صادر می شود که بهای برق مصرفی بر اساس دستورالعمل مربوطه محاسبه شود.

قدیمی اضافه کرد: دستگاه های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه ارزان، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی ناخواسته را سبب و باعث آسیب جدی به لوازم برقی شهروندان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 269 مرکز غیرمجاز استخراج بیت کوین

کشف 269 مرکز غیرمجاز استخراج بیت کوین