مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-22سياسي

اقتدار و اثرگذاری سپاه عامل عصبانیت و وحشت دشمنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلی امام خمینی(ره) این شهربا اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه مقتدر نقش بی بدیلی در دفاع مقدس، سرکوب گروهک های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادثی داشته اند که به نوعی امنیت کشور و نظام را تهدید میکرد.

 امام جمعه تبریز اضافه کرد: سپاه در همه ماموریت ها و وظایفی که بر عهده اش گذاشته شده کارنامه درخشانی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشته است.

 وی سپاه پاسداران را دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر توصیف کرد و ادامه داد: سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است و اینکه از سپاه وحشت دارند نشانگر اثرگذاری سپاه است.

آل هاشم گفت: مهمترین اقدام های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس تاکنون شامل تأمین امنیت و برقراری نظم در کشور، سازندگی و محرومیت زدایی، مقابله با تحرکات خرابکارانه منافقان، برخورد با جریان نفاق و ترور، خنثی کردن کودتاهای دشمنان و مبارزه با گروه های تجزیه طلب، مقابله با جنگ اقتصادی و جنگ نرم دشمنان، پیروزی در مقابل آمریکا و گروه های تکفیری بوده و نباید فراموش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار و اثرگذاری سپاه عامل عصبانیت و وحشت دشمنان است

اقتدار و اثرگذاری سپاه عامل عصبانیت و وحشت دشمنان است