مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-22سياسي

راهپیمایی روز جهانی قدس، لیله القدر سیاسی مسلمانان است


امسال قیام فلسطین به خوبی مردمی شده و به همین دلیل هفته آینده راهپیمایی قدس باید کامل برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، امام جمعه نجف آباد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته نجف آباد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت: قدر و قیمت انسان به شناخت خودش است و اگر خودشناسی درست باشد زندگی صحیح خواهد بود.

باید در محافل قرآنی این ماه ایمانمان را قوی کنیم و باید بدانیم که اگر تکه تکه هم شویم اما نباید نگذاریم عدالت از جامعه ما برود.

وی در ادامه عنوان کرد: خدای رحمان بر ما آسان گرفته و می خواهد خوبی های دنیا و آخرت را برای ما رقم بزند و هر طوری می توانیم حتی در محافل خانوادگی مناجات کنیم و نامه عملمان را به دست امام زمانمان دهیم.

حسناتی ابراز داشت: مسئوولان نیز باید تلاش کنند که اخلاق و تقوا را در مسائل رعایت کنند چرا که خیلی از مشکلاتمان  در گروه رعایت اخلاق و تقوا است و باید در رعایت حقوق و عدالت تلاش کنیم.

  امام جمعه نجف آباد بیان داشت: دشمن تلاش می کند بین شیعه و سنی و کشورها تفرقه بیندازند و کلیپ هایی ساختند که بین ایران و افغانستان را بر هم بزنند اما باید دانست هر دو دروغ است و ریشه در غرب دارد و ترور صحن رضوی ریشه اش در تفرقه افکنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز جهانی قدس، لیله القدر سیاسی مسلمانان است

راهپیمایی روز جهانی قدس، لیله القدر سیاسی مسلمانان است