مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-22سياسي

معلمی که زنگ تفریح کلاس ها و آموزش ضمن خدمتش حضور مستمر در جبهه ها بود


اراک؛ عباس نجفی که با قامت استوارش شهره سنگرنشینان مجنون بود، سیه چرده ای که با هیبت مردانه اش طلایه دار جوانمردی و ایثار در میان بیداردلان طلاییه بود، در اول بهمن ماه 1340 هجری شمسی در محله راه آهن اراک دیده به جهان گشود.

پدرش مرحوم محمدعلی نجفی از کارمندان راه آهن بود که علاقه فراوانی به مسجد و فرائض مذهبی داشت، عباس دوران تحصیل را در اراک گذراند و در سال 1358 دیپلم خود را در رشته الکترونیک از هنرستان شهید باهنر اراک دریافت کرد.

در سال1359 به خدمت سربازی رفت و پس از طی دوره آموزشی تمام خدمت وظیفه را در واحد توپخانه لشکر 21 حمزه سید الشهدا در جبهه های جنوب و شرکت در عملیات های طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس، رمضان و محرم سپری کرد.

در شهریور ماه 1362 با سِمَت مربی پرورشی به استخدام آموزش و پرورش درآمد و در امور تربیتی واحد سمعی بصری اداره کل آموزش و پرورش استان به فعالیت های پرورشی پرداخت، اما زنگ تفریح کلاس ها و آموزش ضمن خدمت او حضور مستمر در جبهه ها بود.

اهل تعریف از خود نبود و هرگز رشادت ها و مسؤولیت هایش را به رخ نمی کشید، اولین مجروحیت جدی اش در سال 63 در عملیات بدر بود، یکی از همرزمانش که از روزهای این عملیات تعریف می کرد، می گفت: با عبّاس جزء غواص های گردان ویژه کوثر، لشگر17علی ابن ابیطالب(ع) بودیم، این اولین باری بود که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که زنگ تفریح کلاس ها و آموزش ضمن خدمتش حضور مستمر در جبهه ها بود

معلمی که زنگ تفریح کلاس ها و آموزش ضمن خدمتش حضور مستمر در جبهه ها بود