مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-04-22سياسي

حضور یکپارچه در روزقدس یک فریضه الهی است


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: امسال با کاهش کرونا امید است روز جهانی قدس در سراسر ایران و عالم اسلام احیا شود زیرا حضور یکپارچه برای محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس یک فریضه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد در سخنانی با اشاره به فرا رسیدن شبهای قدر اظهار داشت: انسان در این روزها و شب ها باید به اعمال و رفتارهای گذشته خود توجه کند و ببیند چه خطاهایی انجام داده و محاسبه نفس کند و با روزه و نماز توانایی خود در برابر وسوسه های شیطان را تقویت کند.

آیت الله اعرافی ابراز داشت: شبهای قدر باید دورن ما را تصفیه کند و نیروی مقاومت در برابر شیطان در طول سال را به ما ببخشد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، افزود: اعتکاف اردوگاه خودسازی و رهاسازی از قیود شیطان است و در دهه آخر ماه مبارک رمضان بر آن تاکید شده است و ماه مبارک رمضان مکتب تربیتی و اردوگاه سازندگی است و نسل جوان باید در این ماه توان خویشتن داری پیدا کند.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به مسائل جاری کشور اظهار داشت: کشور ما در کنار همه پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگ با چالش هایی مواجه است که دولت و مردم باید بری حل آن وارد عرصه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور یکپارچه در روزقدس یک فریضه الهی است

حضور یکپارچه در روزقدس یک فریضه الهی است