مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-04-22اجتماعي

مخاطرات زیست محیطی در پارس آباد شناسایی و برطرف می شود


رییس اداره حفاظت محیط زیست پارس آباد گفت: هرگونه مخاطرات زیست محیطی در شهرستان پارس آباد از بدو ایجاد شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام می شود.

- ، محمد مجرد ظهر جمعه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان اظهار کرد: کاشت زیر نایلونی به عنوان یک مخاطره اصلی زیست محیطی خاک مغان را تهدید می کند که مقابله جدی با این پدیده در شهرستان آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: طولانی بودن زمان تجزیه پلاستیک و آسیب زیست محیطی ناشی از آن، کشت های زیر پلاستیکی را به تهدید تبدیل کرده و علاوه بر این کشت های زیر پلاستیکی شکل ظاهری مزارع و بافت شهری و روستایی را ناخوشایند می کند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست پارس آباد گفت: تفکیک زباله های خانگی از مبدا و حمل و دفن اصولی آن و همچنین جلوگیری از پخش پسماندهای سموم کشاورزی و کشت زیر نایلونی و پسماند صنایع و پروژه های عمرانی در اراضی و کناره های حریم کانال ها و ورودی های شهرها و روستاها در دستور کار است.

مجرد همچنین خواستار مشارکت شهرداری ها برای ساماندهی محل دفن نهایی زباله ها و تشویق افراد دغدغه مند داوطلب محافظ محیط زیست شد و افزود: همه باید در قبال محیط زیست مسئولانه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: محیط زیست امانتی در دست ما برای استفاده و بهره مندی از آن و تحویل به آیندگان است و هر تهدیدی که سلامت محیط زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطرات زیست محیطی در پارس آباد شناسایی و برطرف می شود

مخاطرات زیست محیطی در پارس آباد شناسایی و برطرف می شود