مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-04-22سياسي

مسأله فلسطین تمام نشده است/ مراسم روز قدس باشکوه برگزار شود


امام جمعه گرگان با بیان این که مسئله فلسطین تمام نشده است، گفت: امسال باید مسلمانان بیشتر پشت فلسطینی ها بوده و آنها احساس نکنند که تنها شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: در سوئد شاهد قرآن سوزی بوده و آنها کتاب مقدس دو میلیارد مسلمان را آتش زدند.

امام جمعه گرگان افزود: شما با مهاجرت مسلمانان به سوئد مخالفت هستید چرا به قرآن اهانت کرده اید؟ وی ادامه داد: آنها می خواهند احترام به مقدسات را نزد مسلمانان از بین ببرند و مسلمان ها باید در برابر این قضایا محکم موضع گیری کنند.

نورمفیدی بیان کرد: در جریان انتشار کتاب آیات شیطانی امام راحل فتوا دادند که این فرد باید ترور شود و باعث شد که نویسنده این کتاب مخفی شده و از وی محافظت کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: بهانه سوئدی ها مسئله آزادی است، آیا شما آزادی را به صورت مطلق در کشورتان رعایت می کنید؟ این گونه نیست شما اگر کسی اعتقادات خودتان را تکذیب کند وی را مجازات می کنید اما ادر اینجا به شکل دیگری رفتار می کنید.

وی همچنین به حوادث اخیر در فلسطین اشاره کرد و گفت: اسراییل تلاش می کند که قضایا را تمام شده فرض کرده و آرامش داشته باشد و همچنین سعی می کند با کشورهای همسایه سازش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسأله فلسطین تمام نشده است/ مراسم روز قدس باشکوه برگزار شود

مسأله فلسطین تمام نشده است/ مراسم روز قدس باشکوه برگزار شود