مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-04-22سياسي

حرکت دولت و مجلس در حل مشکلات باید پا به پای مردم باشد


مردم امروز صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند و نیاز است حرکت دولت و مجلس در حل مشکلات اقتصادی باید پا به پای مردم باشد.

- حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه با اشاره به فرارسیدن شبهای قدر اظهار کرد: همه باید از فرصت زنده بودن وحیات داشتن، برای درک شب قدر استفاده کنیم.

وی افزود: بهترین عمل در این شب ها تفکر کردن و اندیشیدن است تا بتوانیم بهترین تقاضاها را از خداوند داشته باشیم.

امام جمعه محمودآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه عنوان کرد: سپاه هراسی در منطقه به راهبردی کلان برای دشمن و مخصوصاً آمریکا تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مدیران بسیاری از دستگاه های ما تربیت شده و رشد یافته سپاه هستند، عنوان کرد: وجود روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از سپاه در بدنه کشور و در عرصه های مختلف دشمن را به وحشت انداخته است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه امروز قسمت های مختلف سپاه نماد پایداری و قدرت مردم ایران تبدیل شده است، اضافه کرد: سپاه با داشتن قرارگاه های سازندگی نماد کارآمدی، سازندگی و عمران و آبادانی ایران انقلابی و اسلامی است وی با اشاره به اینکه سپاه علاوه بر آرامش بخشی در عرصه داخلی و خارجی چشم امید مردم در حوادث طبیعی است، تصریح کرد: امروز ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت دولت و مجلس در حل مشکلات باید پا به پای مردم باشد

حرکت دولت و مجلس در حل مشکلات باید پا به پای مردم باشد