مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-22سياسي

رسیدگی به فقرا و یتیمان کار دینی است


تنها نماز خواندن در مسجد کار نیست بلکه کار دینی کردن رسیدگی به فقرا و یتیمان است و همیشه باید مواظب یتیمان باشید.

- ، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: امام علی (ع) در وصیت نامه خود به فرزندانش علاوه بر سفارش به اصلاح بین مردم، تقوا و نظم امر به رسیدگی به ایتام نیز تاکید داشتند البته این به غذا دادن به ایتام در یک شب معنی نمی شود بلکه باید سرپرستی کرد.

وی افزود: اگر روحانی مساجد و هیئت امنا بدانند تنها نماز خواندن در مسجد کار نیست بلکه کار دینی کردن رسیدگی به فقرا و یتیمان است، دیگر مشکلات اینچنینی نخواهیم داشت و همیشه مواظب آنها باشید و حتی در آسیب های اجتماعی از آنها مصونیت کنید.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: جنایت هایی که در دنیا انجام می شود و سر منشأ آنها آمریکاست و به شهادت جمعی از جوانان افغانستان منجر شده بسیار ناراحت کننده است و هیچ حیوانی را نمی توان بدتر از اینها تصور کرد؛ جنایاتی هم در مسجد الاقصی، یمن، پاکستان انجام می دهند و به مردم حمله می کنند و در تعجبم که برخی از افراد با وجود مشاهده چنین جنایاتی به آمریکا دلبسته اند.

وی با بیان اینکه آمریکا ضد دین ماست، گفت: ما باید در مقابل آمریکا بیایستیم و جوانان امروز ما بسیار هوشیارتر شده اند هرچند که سوالات و شبهاتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به فقرا و یتیمان کار دینی است

رسیدگی به فقرا و یتیمان کار دینی است