مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-04-22سياسي

جایگاه ارزشمند سپاه پاسداران بر کسی پوشیده نیست


سپاه انصارالمهدی(عج)در بیانیه ای تاکید کرده است: جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

- ، سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بیانیه ای به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور شده است: دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی (ص)؛ حضرت امام خمینی (ره) است.

این بیانیه می افزاید: امام خمینی (ره) در چنین روزی طی فرمانی تاریخی به طور رسمی تاسیس سپاه پاسداران را به شورای انقلاب اسلامی اعلام نمودند تا با آرمانی بزرگ، متعالی و با تبعیت از سالار شهیدان کربلا؛ حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، عزت و افتخار را پیشه خود سازد و در حفاظت از نظامی که به مقابله با جبهه کفر و ظلم و ستم برخاسته گام های بزرگ و استواری را بردارد.

در این بیانیه عنوان شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که همپای انقلاب متولد و مسئولیت های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان های بلند امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه ای درخشان، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ارزشمند سپاه پاسداران بر کسی پوشیده نیست

جایگاه ارزشمند سپاه پاسداران بر کسی پوشیده نیست