مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-22سياسي

تبدیل مسجد الاقصی به نماد میدان مقاومت بدون اتکا به قدرت های عربی


امام جمعه کرند با اشاره به تحولات فلسطین اشغالی و قدس شریف، گفت: مسجد الاقصی به نماد میدان مقاومت بدون اتکا به قدرت های عربی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد علی ساداتی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع المهدی شهر کرند غرب برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام علی (ع)، اظهار کرد: با توجه به وصایای امیرالمومنین علی (ع) گفته شده که علی قرآن ناطق است و در سخنان خود همه مردم از تمام قشرها را به پیشی گرفتن در تقوای الهی توصیه می کنند.

وی با اشاره به جمله ای از امیرالمومنین، افزود: حضرت علی (ع) در جایی از سخنان خود می گوید اگر کدورتی بین شما پیش آمد اصلاح و رفع کدورت کنید چرا که پیامبر اکرم (ص) فرمودند اصلاح کدورت و حل مشکلات بین خود و دیگران افضل تر از یک سال روزه است.

امام جمعه شهرستان دالاهو در ادامه با اشاره با نقش مهم مسجد در ترویج فرهنگ، تصریح کرد: مسجد سنگر است و سنگرها را باید حفظ از با پیش قدم شدن قشر مذهبی، بسیجی و پاسدار چرا که امروز سنگر، پایگاه و قلب فرهنگی ما همین مساجد و نماز جمعه ها هستند.

ساداتی با توجه به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، بیان کرد: وضعیت سپاه و بسیج که جزیی از این سازمان محسوب می شود از برکات امام خمینی (ره) است و مقام معظم رهبری می فرمایند آینده سپاه را ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل مسجد الاقصی به نماد میدان مقاومت بدون اتکا به قدرت های عربی

تبدیل مسجد الاقصی به نماد میدان مقاومت بدون اتکا به قدرت های عربی