مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-04-22بين الملل

ترکیه:در عملیات پنجه عقاب 42عضو پ.ک.ک کشته شد


آنکارا که از دوشنبه گذشته عملیات نظامی خود را در شمال عراق آغاز کرده، مدعی شد که در چارچوب این عملیات موسوم به «پنجه عقاب» تاکنون 42 نفر از اعضای «پ.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از الشرق قطر، وزارت دفاع ترکیه - که عملیات نظامی فرامرزی خود را با حضور نیروهای زمینی و هوایی علیه مواضع حزب کارگران کردستان ترکیه در شمال عراق آغاز کرده، می گوید که طی پنج روز گذشته 42 نفر از نیروهای این حزب را کشته است.

این حملات که آنکارا مدعی است با هماهنگی دولت عراق انجام شده، مواضع و واکنش های مقام های عراقی را به دنبال داشته است؛ روز پنجشنبه بغداد با تکذیب ادعای هماهنگی آنکارا برای انجام عملیات نظامی در شمال عراق، حملات ترکیه را به شدت محکوم کرد.

وزارت امور خارجه عراق روز گذشته اعلام کرد که سفیر ترکیه را احضار و یادداشت اعتراضی شدیدی به او تسلیم کرده که در آن عملیات نظامی آنکارا یکجانبه، خصمانه و تحریک آمیز توصیف شده است.

در همین حال آناتولی خبرگزاری نیمه رسمی ترکیه، گزارش کرد که وزارت خارجه ترکیه درپی موضع گیری های مقام های عراقی در خصوص عملیات نظامی ارتش ترکیه در شمال عراق موسوم به پنجه کلید کاردار سفارت عراق را در این کشور فراخوانده و یادداشت اعتراضی را به وی تسلیم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه:در عملیات پنجه عقاب 42عضو پ.ک.ک کشته شد

ترکیه:در عملیات پنجه عقاب 42عضو پ.ک.ک کشته شد