مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-04-22سياسي

مظلومیت علی (ع) یک حادثه در تاریخ نبود بلکه یک جریان بود


حجت الاسلام اشفاق وحیدی در مراسم سالروزشهادت حضرت علی(ع)گفت: با بررسی ابعاد مظلومیت حضرت علی(ع) به این نتیجه می رسیم که مظلومیت علی (ع) یک حادثه در تاریخ نبود بلکه یک جریان بود.

- حجت الاسلام اشفاق وحیدی در مراسم سالروزشهادت حضرت علی(ع)گفت: با بررسی ابعاد مظلومیت حضرت علی(ع) به این نتیجه می رسیم که مظلومیت علی (ع) یک حادثه در تاریخ نبود بلکه یک جریان بود.

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن تاکید کرد: توطئه استکبار جهانی علیه کشورهای مستقل و آزاد عامل اصلی چالش های پیش روی ملت ها و هرج و مرج سیاسی و اقتصادی در منطقه است.

به‬ گزارش‬ خبرنگار مهر ، حجت الاسلام اشفاق وحیدی در مراسم سالروز شهادت حضرت علی (ع) که در کانبرا پایتخت استرالیا برگزار شد؛ گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: مجالس خود را با ذکر علی ابن ابیطالب علیه السلام زینت دهید.

ذکر علی علیه السلام در کنار عبادات قرار گرفت.

ذکر علی علیه السلام دستور است.

جابر جعفی از امام باقر علیه السلام و حضرت باقر علیه السلام از جابر و جابر از پیامبر صلی الله علیه و آله نقل می کند: جبرییل بر من نازل شد و گفت: خداوند تو را مأمور می نماید که به بیان فضائل علی بن ابیطالب علیه السلام در بین اصحاب بپردازی تا آنها نیز این فضائل را بعد از تو به آیندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیت علی (ع) یک حادثه در تاریخ نبود بلکه یک جریان بود

مظلومیت علی (ع) یک حادثه در تاریخ نبود بلکه یک جریان بود