مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-04-22سياسي

غوغاسالاری برای سرپوش گذاشتن بر بی تدبیری 8 سال گذشته


غوغاسالاری برای سرپوش گذاشتن بر بی تدبیری 8 سال گذشته دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چارسا، نماز جمعه این هفته شهر قلعه رییسی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

امام جمعه قلعه رییسی با بیان اینکه نماز جمعه این هفته به یاد شهید والامقام جعفر قلی بش از روستای سرچات برگزار می شود شهیدی که از یک خانواده مذهبی و متدین و آراسته به خوبی ها و از شهدای دانش آموزی است از جمله صفات او غیرت و پاکی و طهارت و شجاعت و فردی متدین و با ادب بود.

صلواتی با بیان اینکه امروز حقیقتاً مساله اول اسلام مساله فلسطین است تاکید کرد: آزادی قدس و آزادی حرمین شریفین و نابودی آل سعود و استکبار و صهیونیست ها کلید ها و عامل بسترساز مقدمات و ایجاد تمدن اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت است رمضان همیشه کابوس برای صهیونیستها است.

وی افزود: این که می بینیم عملیات مقاومت علیه اسراییل تشدید شده است یکی به خاطر قطع امید از کشورهای عربی است رویکرد صهیونیستها و برخی از کشورهای عربی در عادی سازی روابط و برگزاری برخی نشست های دورهمی عزم فلسطینی ها را برای مقاومت که تنها راه مقابله با صهیونیست هاست جزم کرده است انتظار اسراییل این بود که با رویکرد عادی سازی روابط با کشورهای عربی مسئله فلسطین به حاشیه رود و امنیت او فراهم شوند اما امروز مسئله فلسطین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غوغاسالاری برای سرپوش گذاشتن بر بی تدبیری 8 سال گذشته

غوغاسالاری برای سرپوش گذاشتن بر بی تدبیری 8 سال گذشته