مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-04-22اجتماعي

احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس


تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 تا 24:00 روزهای جمعه و شنبه (امروز و فردا) از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع شده است.

- تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 تا 24:00 روزهای جمعه و شنبه (امروز و فردا) از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع شده است.

بر اساس آنچه پلیس اعلام کرده، احتمال یکطرفه شدن محور چالوس در ساعات آتی و فردا وجود دارد که البته اجرای آن به حجم ترافیک بستگی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور در حال حاضر تردد روانی در محورهای در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیرهای رفت و برگشت وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

اما ترافیک سنگینی در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال (حدفاصل بیلقان تا کندر و محدوده سرودار) و در محور قدیم تهران بومهن محدوده پیچ های جاجرود گزارش شده است که پیش بینی می شود تا ساعات پایانی امروز این ترافیک سنگین تر شود.

از نظر وضعیت جوی نیز بارش باران تنها در برخی از محورهای استان های مازندران و گلستان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس

احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس