مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-04-22سياسي

پشت پرده یک عملیات پیچیده


انتشار تحلیل های همسو در طیف کانال های ضد امنیتی، ضد انقلاب، حلقه انحرافی متظاهر به عدالتخواهی، و وابسته به ائتلاف اشرافی مدعی اصلاحات و اعتدال، - نشان می دهد هدف جنجال اخیر، فراتر از زدن قالیباف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: به این تیتر های مسموم که مشت نمونه خروار است، دقت کنید: رد پای دولت در غائله سفر خانواده قالیباف به ترکیه ، سیسمونی گیت در مقابل ناتوانی ذهنی رییسی ، حمله پایداری به قالیباف برای از زیر ضرب درآوردن عبدالملکی ، قالیباف چوب عدم همراهی با پایداری در طرح صیانت را خورد ، اطلاعات سپاه، پشت افشاگری اخیر  است ، وزارت اطلاعات دولت رییسی، خانواده قالیباف را رصد و ماجرا را لو داده و.

! انتشار این تحلیل ها در طیف کانال های ضد امنیتی، ضد انقلاب، حلقه انحرافی متظاهر به عدالتخواهی، و وابسته به ائتلاف اشرافی مدعی اصلاحات و اعتدال، نشان می دهد هدف جنجال اخیر، فراتر از زدن قالیباف (به بهانه سفر دختر و داماد و همسر او به ترکیه) است.

اگر از تحلیل نقطه ای- موردی فراتر برویم و نگاه فرایندی- جریانی به این عملیات اطلاعاتی- رسانه ای بیندازیم، معلوم می شود القای زیرآب زنی دولت رییسی توسط حلقه قالیباف ، زیرآب زنی قالیباف توسط حامیان رییسی و جبهه پایداری ، درگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده یک عملیات پیچیده

پشت پرده یک عملیات پیچیده