مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 06:322022-04-23ورزشي

هزینه های گران ورزش در کشور موجب افزایش آسیب های اجتماعی می شود


هزینه های نگهداری سالن های ورزشی بسیار زیاد است و نبایستی این موضوع باعث فاصله گرفتن جوانان از ورزش و افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

- علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ورزش و جوانان در بخش سخت افزاری مشکلات زیادی دارد؛ سالن های ورزشی را به بخش خصوصی دادند و جوانان ورزشکار دچار مشکلات زیادی شده اند.

این در حالی است که هزینه های نگهداری سالن های ورزشی بسیار زیاد است و نبایستی این موضوع باعث شود جوانان از ورزش فاصله بگیرند؛ ورزش جوانان می تواند موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شود.

  وی افزود: باید توجه ویژه ای به سالن های ورزشی و زیرساخـ های ورزشی در کشور صورت گیرد تا جوانان با فعالیت های ورزشی استعدادهای خود را پیدا کرده و آینده درخشانی را داشته باشند.

نماینده ساوجبلاغ در مجلس گفت: یک سالن ورزشی در حوزه انتخابیه دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است که سالنی استاندارد و آماده افتتاح است و برای اعتبار پایانی عملیات عمرانی این سالن به منظور افتتاح، رایزنی با وزیر ورزش و جوانان داشته ام.

  حدادی با بیان اینکه استادیوم 5 هزار نفری شهرستان ساوجبلاغ هم در سفر اخیر رییس جمهور به استان البرز کلنگ زده شد، اظهار داشت: در هشت روستا سالن ورزشی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های گران ورزش در کشور موجب افزایش آسیب های اجتماعی می شود

هزینه های گران ورزش در کشور موجب افزایش آسیب های اجتماعی می شود