مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 07:072022-04-23اقتصادي

بیمه ها برای تکمیل نسخه نویسی الکترونیک وارد میدان شوند


سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، از سازمان های بیمه گر خواست برای اجرای کامل نسخه نویسی آنلاین وارد میدان شوند.

- ، امین بیگلرخانی، در نشست با مدیران سازمان های بیمه گر در خصوص اجرای نسخه نویسی آنلاین، افزود: برای اجرای کامل و دقیق نسخه نویسی آنلاین حضور میدانی و پای کار آمدن سازمان های بیمه گر الزامی است و انتظار داریم پا به پای وزارت بهداشت در این میدان قدم بردارند.

وی بابیان اینکه همه تلاش خود را به کار می گیریم تا پروژه ملی نسخه نویسی آنلاین تمام و کمال انجام شود، گفت: به سرانجام رساندن طرح نسخه نویسی آنلاین را یکی از مهم ترین وظایف خود می دانیم تا مردم بتوانند از خدمات آن به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنند.

بیگلرخانی افزود: از مهم ترین مزایای این طرح یکپارچه سازی و اتصال پلتفرم های مختلف نسخه نویسی آنلاین خواهد و از سوی دیگر درصد خطای احتمالی که در نسخه نویسی سنتی بود نزدیک به صفر خواهد شد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت همچنین بیان کرد: از دیگر مزایای این طرح کاهش هزینه های مصرف کاغذ در تهیه دفترچه های بیمه در سازمان های بیمه گر خواهد بود که با اجرای این طرح هزینه های سنگین حذف و از سوی دیگر به محیط زیست نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ها برای تکمیل نسخه نویسی الکترونیک وارد میدان شوند

بیمه ها برای تکمیل نسخه نویسی الکترونیک وارد میدان شوند