مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 07:322022-04-23بين الملل

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با جوزف بورل


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد هیچ تردیدی در اراده دولت جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به توافق خوب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان شامگاه جمعه در تماس تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درخصوص آخرین وضعیت گفت وگوها برای رفع تحریم و همچنین برخی موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی گفت وگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه ایران در این گفت وگوی تلفنی، با اشاره به تداوم رایزنی ها برای رفع تحریم ها اظهار کرد: هیچ تردیدی در اراده دولت جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به توافق خوب، قوی و پایدار وجود ندارد.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان افزود: کاخ سفید باید زیاده خواهی ها و تردید را کنار گذاشته و در مسیر واقع بینی و راه حل گام بردارد.

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به تلاش طولانی همه طرف ها در وین، اظهار کرد، اکنون سه کشور اروپایی و روسیه و چین آماده نهایی شدن توافق هستند.

دولت فعلی آمریکا باید جسارت اصلاح سیاست های اشتباه گذشته کاخ سفید را داشته باشد.

امیرعبداللهیان با ابراز قدردانی از تلاش های بی وقفه بورل و آنریکه مورا تأکید کرد: اکنون دیپلماسی به درستی و به خوبی عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با جوزف بورل

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با جوزف بورل