مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 07:472022-04-23اقتصادي

استفاده از درگاه ملی مجوزها قانون است/ ضرورت تنبیه دستگاه های قانون گریز


استفاده از درگاه ملی مجوزهای کشور یک قانون است و باید تحقق یابد، دولت باید دستگاه ها را ملزم کند که از آن استفاده کنند و در مقابل مقاومت برخی دستگاه ها در برابر استفاده از درگاه ملی مجوزها تنبیهات لازم در نظر گرفته شود.

- علی نقیب در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه چندین سال است نامگذاری سال ها بر اساس شاخص های اقتصادی است، اظهار داشت: از آنجا که زیرساخت های اقتصادی ایجاد نمی شود، نتوانسته ایم نتیجه مطلوب را در عمل در زمینه شعارهای سال به دست بیاوریم.

وی افزود: حتی هر سال از نظر بروکراسی، امضاهای طلایی و روندهای پیچیده وضعیت نسبت به قبل بدتر شده است، اینها برای کارآفرینان و کسانی که در بخش تولید فعالیت دارند، مشکلات عدیده ای به وجود می آورد.

  عضو کمیسیون بهبود محیط کسب و کار و رفع موانع تولید اتاق بازرگانی تهران افزود: من تصور نمی کنم بتوانیم با ابزارهایی که فعلاً وجود دارد به توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و افزایش تولید دست یابیم، باید چاره اندیشی های اساسی تری داشته باشیم و زیرساخت ها را بیش از پیش تقویت کنیم، باید در عمل به این بروکراسی سنگین در کشور که هر جا گیر می کند کارگروه جدیدی ایجاد می کند و بر مشکلات می افزاید را پایان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از درگاه ملی مجوزها قانون است/ ضرورت تنبیه دستگاه های قانون گریز

استفاده از درگاه ملی مجوزها قانون است/ ضرورت تنبیه دستگاه های قانون گریز