مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-04-23سياسي

«تولید» مهم ترین سلاح کشور در جنگ اقتصادی/رونق تولید در گرو تسهیل صدور مجوزها


اقتصاد کشور اکنون در وضعیت جنگی قرار دارد و یکی از مهمترین ابزار و سلاح ها در این باره، «تولید» است، برای رونق تولید هم یکی از مهمترین اقدامات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس یکی از مهمترین اقدامات مجلس در سال گذشته تصویب طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار بود که امید تازه ای در دل متقاضیان شروع کسب وکار ایجاد کرد.

هرچند این طرح با ایرادات مختلف شورای نگهبان مواجه و چندین مرتبه بین مجلس و شورا دست به دست شد اما در حال حاضر مهلت قانونی پاسخ شورای نگهبان به آخرین نسخه ارسالی مجلس گذشته و به همین خاطر نمایندگان مجلس از رییس مجلس درخواست کردند طبق قانون، این طرح را به عنوان قانون ابلاغ کند.

* وضعیت نامشخص طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار امروزه همه از مشکلات موجود در وضعیت اخذ مجوزهای کسب وکار آگاه هستند، مجوزهایی که تبدیل به یک غول بزرگ برای افرادی که می خواهند کسب وکار جدید خود را آغاز کنند شده است.

در بسیاری از موارد این مجوزها فرد را وارد پیچ وخم های اداری می کند به طوری که شخص نهایتا ناامید و سرخورده از گرفتن مجوز خود دست می کشد و بی خیال آغاز یک کسب وکار جدید می شود، یا در مواردی هم که فرد موفق به اخذ مجوز می شود و کسب وکار خود را شروع می کند، دوباره از دستگاه های مختلف برای گرفتن مجوزهایی دیگر به او مراجعه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تولید» مهم ترین سلاح کشور در جنگ اقتصادی/رونق تولید در گرو تسهیل صدور مجوزها

«تولید» مهم ترین سلاح کشور در جنگ اقتصادی/رونق تولید در گرو تسهیل صدور مجوزها