مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-04-23سياسي

برپایی مراسم شب شهادت حضرت علی ع در سی سخت+تصاویر و فیلم


مراسم شب قدر، شب شهادت حضرت علی (ع) با اجرای دعای افتتاح، قرآن خوانی، دعای جوشن کبیر و قرآن به سر با حضور مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت در محل مسجد جامع امام علی (ع) برگزار گردید - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مراسم شب قدر، شب شهادت حضرت علی (ع)  با اجرای دعای افتتاح، قرآن خوانی، دعای جوشن کبیر و قرآن به سر با حضور مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت در محل مسجد جامع امام علی (ع) برگزار گردید.

  شب قدر که به عربی لیله القدر نامیده می شود به معنای شب سرنوشت است اما به معانی شب فرمان، شب قدرت، شب ارزش، شب تقدیر، یا شب اندازه گیری نیز ترجمه شده است، شب قدر آن قدر از اهمیت بالایی برخوردار است که در قرآن سوره ای به آن اختصاص داده شده و در مورد فضیلت این شب های مبارک می گوید.

به اعتقاد مسلمانان قرآن برای اولین بار در شب قدر از سوی خدا بر حضرت محمد (ص) نازل شد، مسلمانان ماه رمضان را مبارک می دانند اما برای ده شب آخر ماه رمضان تبرک بیشتری قائل هستند.

به عقیده آنها، شب قدر شب نعمت و رحمت فراوان خدا برای بندگانش در روی زمین است، خداوند متعال گناهان بندگانش را می آمرزد و دعا را قبول می کند.

خدا از فرشتگان خواسته تا این فرمان را همان طور که دستور دارند انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مراسم شب شهادت حضرت علی ع در سی سخت+تصاویر و فیلم

برپایی مراسم شب شهادت حضرت علی ع در سی سخت+تصاویر و فیلم