مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-04-23سياسي

بخش قابل توجهی از درآمدهای کشور صرف پرداخت بدهی های دولت روحانی می شود


تورم موجود در کشور عمدتا به خاطر قرض های به جامانده از دولت روحانی است که بخش قابل توجهی از درآمدهای دولت سیزدهم صرف پرداخت این قرض ها و بدهی ها می شود.

- علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تورم موجود در کشور عمدتا نتیجه قرض های بجامانده از دولت آقای روحانی برای مردم است که به عنوان نمونه می توان به بدهی ها و قرض های دولت به بانک مرکزی اشاره کرد که این مسأله تراز بانک مرکزی را به هم زده است.

وی افزود: علاوه بر این دولت روحانی بدهی های سنگینی را به کارگران و سازمان تامین اجتماعی داشته، مضافا اینکه با چاپ پول بدون پشتوانه برای انجام هزینه های جاری خود تورم در کشور را بیشتر کرده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم دولت آقای رییسی تلاش و پیگیری برای آزادسازی دارایی های بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف است که در دولت آقای روحانی هیچ اقدام جدی در این زمینه صورت نمی گرفت.

علیزاده خاطرنشان کرد: این اقدام آقای رییسی برای آزادسازی دارایی های بلوکه شده اقدامی بسیار مهم و تأثیر گذار بر اقتصاد کشور است اما نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که در کنار اطلاع رسانی هایی درباره آزادسازی دارایی های بلوکه شده ایران در خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش قابل توجهی از درآمدهای کشور صرف پرداخت بدهی های دولت روحانی می شود

بخش قابل توجهی از درآمدهای کشور صرف پرداخت بدهی های دولت روحانی می شود