مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-04-23سياسي

روایت نماینده دامغان از مشکلات بی پایان دولت روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت: تورم موجود در کشور عمدتا نتیجه قرض های بجامانده از دولت آقای روحانی برای مردم است که به عنوان نمونه می توان به بدهی ها و قرض های دولت به بانک مرکزی اشاره .

- علیزاده نماینده دامغان در مجلس گفت: تورم موجود در کشور عمدتا به خاطر قرض های به جامانده از دولت روحانی است که بخش قابل توجهی از درآمد های دولت سیزدهم صرف پرداخت این قرض ها و بدهی ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت: تورم موجود در کشور عمدتا نتیجه قرض های بجامانده از دولت آقای روحانی برای مردم است که به عنوان نمونه می توان به بدهی ها و قرض های دولت به بانک مرکزی اشاره کرد که این مسأله تراز بانک مرکزی را به هم زده است.

وی افزود: علاوه بر این دولت روحانی بدهی های سنگینی را به کارگران و سازمان تامین اجتماعی داشته، مضافا اینکه با چاپ پول بدون پشتوانه برای انجام هزینه های جاری خود تورم در کشور را بیشتر کرده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم دولت آقای رییسی تلاش و پیگیری برای آزادسازی دارایی های بلوکه شده ایران در کشور های مختلف است که در دولت آقای روحانی هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نماینده دامغان از مشکلات بی پایان دولت روحانی

روایت نماینده دامغان از مشکلات بی پایان دولت روحانی