مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-04-23سياسي

کودک آزاری سایبری


ما به عنوان والد و مربی می بایست ضمن داشتن دانش و آگاهی لازم از فضای مجازی، سواد رسانه ای خود را نسبت به مسائل و تهدیدات کودکان بالا ببریم تا بتوانیم آنها را از آسیبهای روحی و روانی در این فضا حفظ کنیم.

-   مهدی علی پور زمان قدیم بیشتر کودک آزاری ها از نوع کودک آزاری جسمی و تنبیه بدنی بود، ولی امروز با گسترش فناوری، کودکان بیشتر در معرض آسیب های روحی و روانی قرار می گیرند.

از سوی دیگر هم فضای سایبری بدون کنترل و به راحتی در اختیار کودکان و نوجوانان گذاشته می شود و این مسأله هم می تواند یک نوع کودک آزاری ناخواسته باشد.

امروز با گسترش فناوری، کودکان بیشتر در معرض آسیب های روحی و روانی قرار می گیرند.

  ما به عنوان والد و مربی می بایست ضمن داشتن دانش و آگاهی لازم از فضای مجازی، سواد رسانه ای خود را نسبت به مسائل و تهدیدات کودکان بالا ببریم زیرا به روز نبودن والدین و مربیان نسبت به چالش های عصر فناوری، مضرات جبران ناپذیری برای کودکان دارد.

  ما به عنوان والد و مربی می بایست سواد رسانه ای خود را نسبت به مسائل و تهدیدات کودکان بالا ببریم   خانواده هایی که نه به سن و نه به روحیات فرزندانشان توجه نمی کنند و به راحتی و بدون کنترل های لازم، گوشی های هوشمند را در اختیار کودکان می گذارند، این نوع خانواده ها از اثرات سوء فضای مجازی خبر ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک آزاری سایبری

کودک آزاری سایبری