مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-04-23اقتصادي

بازگشت هزار میلیارد تومان به خزانه با احکام دیوان محاسبات


دادستان دیوان محاسبات کل کشورمبلغ وصولی و واریز به خزانه ناشی از اجرای احکام را در مجموع هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مبالغ وصولی نسبت به سال 1399 در سال 1400 دو برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور ضمن اشاره به عملکرد دادسرای دیوان، مهمترین عامل رشد رسیدگی ها را در اولویت بندی پرونده های مهم و نظارت مستمر بر کار شعب دادیاری دانست و گفت: اولویت بندی ها و نظارت های مستمر موجب کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و پرهیز از اطاله رسیدگی ها در دیوان شد.

کامیار افزود: در سال 1400 تعداد 1816 فقره گزارش تخلف، اعم از گزارش بخش های فنی و حسابرسی دیوان با توجه به تفریغ سال 1399، گزارش مردمی و گزارش مراجع رسمی، دریافت و به شعب دادیاری جهت رسیدگی ارجاع شده است.

  دادستان دیوان محاسبات کشور اظهار کرد: در بخش اجرای احکام دادسرا نیز، تعداد 325 پرونده تعیین تکلیف شده و آراء قطعی آنها شامل مجازات های اداری و جبران ضرر و زیان و یا انجام تکالیف مقرر مسئولان اجرایی شده است.

کامیار مبلغ وصولی و واریز به خزانه ناشی از اجرای احکام را در مجموع هزار میلیارد تومان اعلام کرد و تصریح کرد: مبالغ وصولی نسبت به سال 1399 در سال 1400 دو برابر شده است، همچنین وصول 13 هزار میلیارد تومان از حقوق معوقه معادن از دیگر اقدامات دادسرای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت هزار میلیارد تومان به خزانه با احکام دیوان محاسبات

بازگشت هزار میلیارد تومان به خزانه با احکام دیوان محاسبات