مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-04-23اقتصادي

جولان پوشاک قاچاق در بازار داخل با وجود ممنوعیت واردات


مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: یکی از مشکلات بازرسان در امر کنترل و نظارت بر پوشاک قاچاق در سطح عرضه عدم تشخیص پوشاک داخلی و خارجی است.

- امیرمحمد پرهام فر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره واردات و عرضه پوشاک قاچاق در کشور گفت: در سال های اخیر روند کنترل ورود پوشاک به کشور کنترل می شود و برای واردات پوشاک از طریق مسافری و یا واردات از طریق مناطق آزاد سقف تعیین شده است.

  مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر اینکه واردات پوشاک در گمرکات کنترل می شود، افزود: به عنوان مثال ممکن است در گمرک به فردی که یک چمدان پوشاک داشته باشد اجازه عبور بدهند اما با بیشتر از آن برخورد می شود و برای آن فرد پته مسافری صادر می شود و باید جریمه ورود بپردازد.

  وی  با بیان اینکه در سطح عرضه نیز با پوشاک قاچاق برخورد می شود بیان داشت: اما یکی از مشکلات بازرسان و ضابطان در امر کنترل و نظارت بر پوشاک در سطح عرضه عدم تشخیص پوشاک داخلی و خارجی است که به عنوان یک مانع از آن یاد می شود.

  پرهام فر گفت: تا قبل از ممنوعیت واردات پوشاک یعنی قبل از سال 97 واردکنندگان پوشاک باید برای کالاهای وارداتی خود شناسه اخذ می کردند الان هم برخی فروشندگان پوشاک برند ادعا می کنند که پوشاکی که عرضه می کنند از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان پوشاک قاچاق در بازار داخل با وجود ممنوعیت واردات

جولان پوشاک قاچاق در بازار داخل با وجود ممنوعیت واردات