مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-04-23سياسي

«سوگ پدر» استان سمنان را فرا گرفت/ در فراغ مکرِم ایتام


آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت علی(ع) همزمان با سایر نقاط کشور در جای جای استان سمنان برگزار و مردم در شب شهادت مولایشان، به عزاداری پرداختند.

- ، مردم جای جای استان سمنان در سوگ سالروز شهادت مولای متقیان علی (ع)، با حضور در مساجد و منبر خانه ها، شب گذشته را به احیا و ادعیه خوانی و سوگواری پرداختند و امروز صبح نیز برخی هیئت های عزاداری با دهان روزه نسبت به دسته روی سالروز شهادت دست گیر یتیمان مبادرت ورزیدند.

مردم قدر شناس و شهید پرور استان سمنان با حضور در مساجد یک بار دیگر شب های قدر را گرامی داشتند و از خدای منان خواستار عفو گناهان شدند مردمی که به خوبی اهمیت و عظمت شب های قدر و شب شهادت مولایشان را می شناسند و می دانند که امروز آسمان و زمین هر دو با هم در سوگ مکرم ایتام می نالد زیرا امروز یتیمان همه بی پدر شده اند.

سوگ پدر در سمنان بسیاری از مردم در گلزار شهدا و دیگر اماکن مذهبی و به خصوص مساجد گرد هم آمدند تا شب شهادت مولایشان را در سوگ بنشینند همچنین حضور پر شمار مردم متدین سمنان در پایگاه انتقال خون برای نذر خون به یاد مولایشان با فرق شکافته از دیگر ویژگی های عزاداری مردم سمنان در این شب مقدس بود.

در شاهرود نیز مراسم دعاخوانی و مرثیه سرایی در رثای مولا با شکوه خاصی برگزار شد مردم در مساجد شهر گرد هم آمدند و گلزار شهدای گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سوگ پدر» استان سمنان را فرا گرفت/ در فراغ مکرِم ایتام

«سوگ پدر» استان سمنان را فرا گرفت/ در فراغ مکرِم ایتام