مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-04-23اقتصادي

سمنان آبی شد/ 2 شهرستان همچنان نارنجی


طبق آخرین اطلاعات از ستاد مقابله با کرونا شهرستان سمنان در وضعیت رنگ بندی کرونا در شرایط آبی قرار گرفت و دیگر شهرستان های استان نسبت به قبل تفاوتی نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعلام شده است.

دو شهرستان اما همچنان در رنگ بندی جدید ستاد مقابله با کرونای کشور در استان سمنان در شرایط نارنجی به سر می برند که نشان می دهد همچنان شیوع کرونا در آرادان و سرخه رشد خود را حفظ کرده است البته دیگر شهرستان های استان سمنان شامل گرمسار، مهدی شهر، شاهرود، دامغان و میامی در شرایط زرد یا هشدار کرونایی قرار دارند.

بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در کشور از 55 به دو شهر کاهش و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از 84 به 48 شهر کاهش یافت اما این شرایط سبب نمی شود که کرونا عادی انگاری شود زیرا احتمال شیوع سویه های جدید بیماری در آینده وجود دارد.

به گفته مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان علی رغم تردد و مهمانی های تعطیلات نوروزی امکان شیوع گسترده بیماری کرونا در استان سمنان وجود داشت اما پیک جدید سویه کرونا بسیار کم شدت و همچنین بسیار کوتاه مدت بوده است.

واکسیناسیون به خصوص دز سوم و همچنین موضوع رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی از جمله مهم ترین توصیه های مسئولان بهداشت و درمان به مردم استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان آبی شد/ 2 شهرستان همچنان نارنجی

سمنان آبی شد/ 2 شهرستان همچنان نارنجی