مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-04-23دانش

پژوهش های کاربردی و محصول محور در دستورکار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به هدف گذاری دانشگاه برای تبدیل به دانشگاه نسل سوم گفت: فناوری و پژوهش های کاربردی و محصول محور در دستور کار است.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر افشین زرقی با اشاره به اهم برنامه های 1401 معاونت تحقیقات و فناوری با توجه به سیاست های ابلاغی سند راهبردی دانشگاه و هدف گذاری این معاونت درباره ارتقای کیفی تحقیقات و جهت گیری پژوهش به سمت تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم است، افزود: فناوری و پژوهش های کاربردی و محصول محور در دستور کار است.

وی ادامه داد: ایده های پژوهشی، طرح های تحقیقاتی و فناورانه و به طورکلی فعالیت های معاونت تحقیقات و فناوری با هدف تولید علم، محصول، اشتغال و ثروت به ارتقای سلامت عمومی منجر خواهد شد.

توسعه زیر ساخت ها، گسترش مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان، ایجاد سامانه فناوری، ایجاد اتاق فکر فناوری، ایجاد نمایشگاه فناوری مجازی دایمی، ترویج و آموزش فناوری، سرمایه گذاری در حوزه فناوری و VC، جهت گیری بر روی پروژه های high-tech، جذب خیرین در حوزه فناوری، تقویت گرانت های فناوری، گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه و گسترش فعالیتهای فناورانه دانشجویی از جمله برنامه های معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه برای نسل سومی شدن دانشگاه است که زرقی به آن اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های کاربردی و محصول محور در دستورکار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

پژوهش های کاربردی و محصول محور در دستورکار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی