مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-04-23اجتماعي

4 استان اول قبولی های کنکور گذشته معرفی شدند / یزد در رتبه اول


قزوین در کنار استان هایی مثل خراسان جنوبی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، مازندران و آذربایجان شرقی در ردیف استان های ردیف دوم قرار دارد و از نظر میزان قبولی ها از میانگین کشور بالاتر است.

- قزوین در کنار استان هایی مثل خراسان جنوبی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، مازندران و آذربایجان شرقی در ردیف استان های ردیف دوم قرار دارد و از نظر میزان قبولی ها از میانگین کشور بالاتر است.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه استان های قزوین، خراسان جنوبی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، مازندران و آذربایجان شرقی در ردیف استان های دوم پذیرش کنکور هستند، گفت: استان های تهران، البرز، سمنان و یزد در رده اول میزان قبولی ها در کنکور قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس در نشست با عوامل اجرایی آزمون سراسری سال 1401 در استان قزوین، گفت: بر مبنای نتایج آزمون سراسری سال 1400 استان های تهران، البرز، سمنان و یزد در رده اول میزان قبولی ها در کنکور قرار دارند که در این میان استان یزد با 18.

9 درصد قبولی استان اول است.

وی با بیان اینکه استان قزوین از استان های رده دوم در میزان پذیرش کنکور است، اضافه کرد: قزوین در کنار استان هایی مثل خراسان جنوبی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، مازندران و آذربایجان شرقی در ردیف اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 استان اول قبولی های کنکور گذشته معرفی شدند / یزد در رتبه اول

4 استان اول قبولی های کنکور گذشته معرفی شدند / یزد در رتبه اول