مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-04-23سياسي

بازدید فرمانده مرزبانی کشور از هنگ مرزی سلماس


سردار احمد علی گودرزی جمعه شب همزمان با دومین شب قدر با حضور در شهرستان سلماس از هنگ مرزی کوزه رش این شهرستان بازدیدکرد.

- ضمن تسلیت شهادت امیر المؤمنین (ع) و قدر دانی از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران که چشمان بیدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

ادامه دادند مرزبانان کشورمان امشب و چند شب گذشت با اشراف اطلاعات و رصد تحرکات در مناطق مرزی، حدود 48 ساعت در کمین نشستند که قاچاقچیانی را که قصد وارد کردن سلاح را به کشور داشتند را دستگیر بکنند و به مقامات قضایی معرفی کنند تا به سزای اعمالشون برسند.

وی افزود:  در یک ماه گذشته مرزبانان غیور کشورمان 5تن و 870 کیلو گرم انواع مواد مخدر و14هزار و 62 راس انواع دام های سبک و سنگین را کشف و ضبط کردند که عمده این درگیری ها در دریا و استان های جنوب شرق کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان بود.

گودرزی تصریح کرد: مرزبانان کشورمان همانطورکه مقام معظم رهبری که در ابتدای سال فرمودند در تلاش هستند که جلوگیری از قاچاق را جزو اولویت های خود قرار دهند وی در ادامه از کشف 2ونیم میلیون لیتر سوخت قاچاق که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در یک ماهه فروردین 4برابر افزایش پیدا کرده است خبر داد.

وی اظهار داشت: بیشتر کشفیات سلاح های جنگی و شکاری که عمدتا از مرزهای غرب و شمال غرب کشور بودند که سهم استان آذربایجان غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرمانده مرزبانی کشور از هنگ مرزی سلماس

بازدید فرمانده مرزبانی کشور از هنگ مرزی سلماس