مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-04-23سياسي

توزیع بیش از 30 هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در ایلام


سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ضیافت افطار خانواده مددجویان کمیته امداد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب و فرزند معنوی امام عظیم الشأن و فرمانده آن همیشه در نظام مقدس جمهوری اسلامی با ولایت فقیه است، اظهار کرد: سپاه نهادی برآمده از بطن مردم و وظیفه اساسی آن نیز حفظ دستاوردهای این نظام مقدس است و نتیجه خون شهدایی بوده که برای اعتلای این کشور جان عزیز خود را تقدیم کرده اند و مصمم است که در همه صحنه ها کنار مردم باشد.

وی گفت: مردمی که مایه شرافت، عزت ما و خودشان صاحب این نظام و انقلاب بر اساس آیات و احادیث معصومین ولی نعمتان آن نظام هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: سپاه امسال مصمم شد که خاضعانه و با تمام وجود در خدمت مردم همانند سنوات گذشته باشد و به همین مناسبت در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در شب شهادت مولای متقیان سفره ایتام با هماهنگی مسؤولان کمیته امداد و با حضور مسؤولان استان برگزار شد.

سردار شاکرمی افزود: در مجموعه مجتمع لاله سفره امیرالمومنین (ع) پهن شد و جمعی از مادران و فرزندان کمیته امداد بر سر این سفره نشستند و احساس می کنیم که به ما توفیق لیاقت و شرف دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 30 هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در ایلام

توزیع بیش از 30 هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در ایلام