مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-23اجتماعي

نوع سؤالات کنکور امسال مشخص شد


61 درصد از داوطلبان زن و 39 درصد شرکت کنندگان مرد هستند و تعداد متقاضیان شرکت در کنکور سراسری نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه سؤالات آزمون سراسری در سال جاری بر اساس محتوای کتاب های درسی خواهد بود، گفت: در آزمون دفترچه و پاسخنامه سؤالات عمومی و اختصاصی تفکیک شده است و سؤالات آزمون سراسری در سال جاری نیز بر اساس محتوای کتاب های درسی خواهد بود.

دکتر حسن مروتی در نشست هماهنگی عوامل اجرایی کنکور 1401 در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، گفت: آزمون سراسری در سال 1401 دارای تغییراتی در تعداد دفترچه و سؤالات است.

در آزمون سراسری سال های قبل دو دفترچه سؤال و یک پاسخنامه داشتیم؛ اما در کنکور سراسری سال 1401 دفترچه و پاسخنامه سؤالات عمومی و اختصاصی تفکیک شده است.

وی تاکید کرد: در کنکور امسال داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و گروه آزمایشی علوم انسانی یک دفترچه سؤالات عمومی و یک پاسخنامه دریافت کرده و سپس دو دفترچه اختصاصی و دو پاسخنامه اختصاصی مجزا برای پاسخگویی دریافت می کنند.

مروتی تأکید کرد: فقط در گروه تجربی، متقاضیان رشته بهیاری علاوه بر دو دفترچه اختصاصی، یک دفترچه سؤالات ویژه بهیاران را لازم است پاسخ دهند و داوطلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوع سؤالات کنکور امسال مشخص شد

نوع سؤالات کنکور امسال مشخص شد